donderdag 27 mei 2010

Wat fototjes

YES, we hebben vandaag even internet geroggeld in het appartement. Ideaal dus. Het is momenteel half 10 's avonds in Phoenix (in nederland is het half 7 's ochtends donderdag alweer ..) en ik ben echt moe. Grondschooltijden zijn 8 am tot 5 pm dus flink lang..

Naast internet proberen we ook een autotje te regelen. We (martijn dennis en ik) kunnen voor 2500$ een pontiac grand (3,2L :p) regelen, dus per persoon komt dat uit op 800$, mooi binnen mijn budget. Maar eerst gaan we nog een test ride maken dus wie weet ....

Voor ik ga slapen test ik even uit of ik foto's kan plaatsen. Zodra ik wat meer tijd heb (oftewel dit weekend!!) zal ik 'n fotoverslagblog maken met zo veel mogelijk foto's natuurlijk ;).

Gekkigheid op de vroege ochtend @ groundschool


Hier vertoeven we de lange dagen..




Motor van de piper archer (die wij gaan vliegen volgende week dus ..)


Foto (genomen uit 't schoolbusje dus vaag :p) van een deel van het platform


Uitzicht vanaf het balkon van school ..


Fototje van de piper archer (in onderhoud uiteraard ...)



Ohja, misschien starten we eind volgende week al met vliegen!!!!!

GRTZ Vanuit USA :P

UPDATE: Foto's doen het, dit weekend volgen er stukken meer ..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten