zondag 20 juni 2010

1 maand arizona!

Okey, sinds de vorige blog is er wat vliegen betreft veel gebeurd. Gisteren (vrijdag) en vandaag (zaterdag) heb ik gevlogen. De teller staat nu alweer op 7.1uur. De eerste 3 vluchten waren heel vroeg in de ochtend (06.30) waarna ik vandaag pas om 12.30 moest. Dat merk je direct want de vliegeigenschappen gaan super snel achteruit door de warmte. De ATIS (bericht dat uitgeluisterd wordt om informatie over het weer/vliegveld te verkijgen) gaf 41/-2 aan: 41 graden celsius omgevingstemperatuur met dauwpunt van -2 graden celsius. Droog en súper heet! Daarbij weeg ik 86kg en instructeur 70kg wat een verticale klimsnelheid van 100ft/min (voor de kenners onder ons) opleverde!

Woensdag en donderdag was ik dus vrij. Woensdagavond zijn we naar de bios gegaan. Shrek 3D (met van die gare brilletjes ;)) stond op 't programma, alleen de bios was helemaal leeg haha!! Wel hadden we alle ruimte dus benen over de stoelen voor je enzo, lekker aso :P!!

Morgen (zondag) ben ik vrij: Zwembad, zonnen en wat leren. Maandag gaan we weer de lucht in voor vlucht nummer 5! Ik heb er zin in!

Groetjes vanuit het warme arizona

ps. Ik zit alweer 1 maand in the states, wat gaat de tijd hard zeg!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten