donderdag 10 juni 2010

Nieuwe week

Beste mensen..

Sinds afgelopen verhaal is er niet veel opvallends gebeurd ;). Veel gehangen bij 't zwembad, veel gesport (gesquashd tegen martijn, uiteraard paar keer ingemaakt;p) en nog niet gevlogen.

Dinsdag kregen we bericht van school dat we nog extra uren grondschool moesten maken, en dit was de reden waarschijnlijk waarom de aanvragen nog niet goed gekeurd waren. Hierdoor kunnen we deze week dus nog niet vliegen. Dit komt door het feit dat onze klas (12 man) is opgedeeld bij 3 instructeurs (elk 4 studenten dus). Onze instructeur heeft op woensdag en donderdag vrij (= weekend voor ons dus). Vandaag (woensdag) en morgen (donderdag) zijn we dus vrij. Dan halen we vrijdag en zaterdag de extra uren grondschool in. Het goede nieuws van dit verhaal is dat ik op de planning sta om aanstaande maandag te vliegen! Eindelijk eens wat duidelijkheid wat 't wel makkelijker maakt natuurlijk;).

As. maandag hoop ik dus jullie van 't 1e vliegblog te voorzien! Nou, ik ga maar weer verder chillen!

Groetjes vanuit southwest USA!

p.s VVD verkiezingen gewonnen, ik zeg: goede zaak!!
p.s2 Iedereen vraagt of ik het WK voetbal kan volgen in de VS. Nou 't is hier zeker goed te volgen hoor!! Alleen met 't tijdsverschil van -9 tov. nederland én zuid afrika is 't wel vroeg opstaan geblazen! Als ik aanstaande maandag vroeg in de ochtend vlieg mis ik dus waarschijnlijk nederland-denemarken, maar goed. Vliegen is natuurlijk fántastisch!;)

1 opmerking:

  1. he sonny hier ben ik weer even met een nieuwe reactie, bedankt voor je krabbel bij me hyves, vond ik heel leuk om te lezen, ik ben blij voor je dat je weet wanneer je kunt gaan vliegen want daar ben je tenslotte toch voor gekomen, als je nederland kan zien dan wens ik je veel plezier, ik moet werken, nou groetjes en een dikke knuff uit amersfoort.

    BeantwoordenVerwijderen